Thursday, April 8, 2010

Hari ini

Aku ke melaka Hari ini. Dah tentu atas urusan kerja. minyak dgn tol boleh claim beb. kalau saje2 ermmm tak ada maknanye. buat haus bunga tayar je. Tapi aku bukan lah begitu. Aku tak lah sampai berkira macam tu. Tak tahu la kalau mereka di luar sana.
jangan hairan, kalau mereka begitu. pasti semua dah tahu kenapa mereka macam tu.
Aku tak mahu cakap, nanti "Alamak Terlebih Sudah".
Kerja aku selesai Hari ini juga. Mereka puas hati.. biasala profesional haha...
Mereka tak tahu, masalah tu bukan rumit sangat. cerita nye saje yg rumit.. haha
aku gelak kan mereka.. peduli ape, mereka tak tahu.. Aku saje yang tahu..
Hahaha gelak aku gelak.
Aku balik kL Hari ini juga.. sampai rumah letih sangat2. bukan letih kerja. letih duduk dalam kereta. bukan aku drive pun, rakan sekerja aku.. hahaha rakan sekerja aku la yang terlebih letih nye.. hahaha aku masih gelak. kesian mereka yang drive.
Sampai rumah sebelum Maghrib. Alhamdulillah selepas selesai solat.. Aku 'melurus kan pinggang'. Aku pun tak tahu kenapa ayat tu yang sesuai di gunakan.. sebab ayat itu la yang mereka selalu guna.
Hari ini malam ini.. aku melayar internet.. layan facebook dan blog..
jadi Hari ini, aku menulis lagi..... :)

No comments:

Post a Comment